Sint Laurensdreef 33

Gratis parkeren

Goede doelen

Weeskinderen in Europa

De Goede Winkel wil weeskinderen in Europa een beter leven bieden door toekomstige winsten te doneren aan weeshuizen. Waarmee weeshuizen bijvoorbeeld verzorgend, verplegend en onderwijzend personeel inhuren, doktersbezoeken van de kinderen betalen en reparatiewerkzaamheden aan het pand laten uitvoeren.

Leer- en werkplekken

De Goede Winkel biedt mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, leer-  en werkplekken.

Dat betekent dat wij jongeren uit Utrecht en omgeving, die door  persoonlijke omstandigheden lastig aan werk kunnen komen, een  baan geven in onze winkel.

Ze krijgen cursussen op het gebied van winkelinrichting en  serviceverlening. Worden getraind in persoonlijke en sociale  vaardigheden. En doen werkervaring op in ons magazijn en de winkel!

Wilt u een financiele bijdrage leveren aan dit goede doel? Dat is  fantastisch, want wij hebben uw financiele steun hard nodig. Ons bankrekeningnummer is 7450587 ten name van Stichting De Goede Winkel. U kunt uw gift                                                                                                                                                   overmaken onder vermelding van 'Gift SDGW'.

ANBI Status

Stichting De Goede Winkel is door de belastingdienst aangemerkt als een Algemeen Nut Beogende Instelling. Dat betekent dat giften aan onze stichting aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting. U mag maximaal 10% van het drempelinkomen, van u en uw fiscale partner, aftrekken. Meer informatie hierover leest u op de website van de belastingdienst.

klik op de ANBI afbeelding voor informatie over de Stichting De Goede Winkel

Wilt u zien wat onze werknemers allemaal al hebben ingeboekt?
Dan kunt u lekker op u gemak naar onze goede spullen kijken via onze webwinkel.