Sint Laurensdreef 33

Gratis parkeren

Personeel
Nita Houwing - Manager

Nita heeft de dagelijkse leiding over De Goede Winkel. Zij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt in de winkel en begeleidt medewerkers bij hun werkzaamheden. Bovendien heeft ze een goed oog  voor mooie spullen, en de waarde ervan.

Raymond Houwing - Assistent manager

Raymond ondersteunt Nita bij de dagelijkse bedrijfsvoering in de winkel. Hij weet alles van onze computersystemen en lost eventuele technische problemen op. Daarnaast helpt hij mee met het ontwerpen van brochures en website-banners.

Djen van Delft - assistent winkel manager

De altijd vrolijke Djen helpt de klanten graag en zorgt dat de winkel er goed uit ziet. Je kunt altijd bij haar terecht.

Eelco van der Meer- assistent manager magazijn

De altijd attente Eelco zorgt ervoor dat alles in het magazijn op orde is. Dat alle artikelen ingeboekt worden, zodat dit op marktplaats en op onze site komt te staan. Hij staat de inbrengers te woord en is goed in het repareren van kapotte artikelen.

Raymond van Aken

Raymond is van de ophaal- en bezorgservice. Als er spullen opgehaald of weggebracht moeten worden, is hij degene die je aan je deur vindt. Met onze vrachtwagen rijdt hij door stad en land om aankopen van klanten thuis te bezorgen, en om goede spullen op te halen.

Brian

Deze enthousiaste medewerker helpt zaterdags met de winkel inrichten. Door de weeks helpt hij Raymond met de ophaal en -bezorg service. Samen zijn ze op pad om uw goede spullen te bezorgen.

Ton Baegen - Vrijwilliger

Ton is onze man die alles in elkaar zet. Denk bijvoorbeeld aan de kledingkasten. Gaat er iets kapot dan kunnen we altijd bij Ton terecht. Ton staat altijd klaar om iedereen te helpen.

Jacques Nijssen, vrijwilliger

Jacques is 2 dagen in de week bij ons te vinden. Hij zoekt van alles uit. Weten we even niet precies wat iets is? Dan wordt Jacques geroepen. Tevens houdt hij van schilderijen en antiek. In de vele jaren heeft hij al veel ervaring opgedaan die hij graag met ons deelt.

Paul Hendrix, vrijwilliger

Paul is onze nieuwe beheerder van facebook,twitter e.d. Deze altijd vrolijke, gezellige en bescheiden jongen is er om ons team te versterken. Tevens is hij erg bedreven met computers en alle bijkomende problemen.

Hanneke- Vrijwillligster

2 middagen kom Hanneke ons team versterken.

Zij is te vinden in de winkel. Zij helpt de klanten met een vriendelijk gezicht. Ook vind zij het leuk om artikelen te prijzen en deze dan in de winkel te zetten

Karel de Jager, vrijwilliger

Deze vrolijke, rustige man komt 2 dagen per week bij ons. Hij doet van alles wat. Kasten in elkaar zetten, spullen de winkel in brengen, foto's maken voor op marktplaats en onze site enzv. Als er wat in de auto moet worden gezet dan wordt Karel erbij geroepen. Karel vind alles best als hij maar wat kan doen.

Felix Merks -Voorzitter

Felix is oprichter en directeur van Result ADR in Amsterdam, een organisatie voor zakelijke mediation, arbitrage en andere vormen van geschiloplossing. Naast deze drukke baan steekt hij veel tijd en energie in De Goede Winkel, met name als het aankomt op strategie en (het behalen van) doelstellingen. Hij heeft De Goede Winkel samen met Udo Houwing opgericht

Udo Houwing - Secretaris en penningmeester

Als mede-oprichter waakt Udo Houwing zorgvuldig over de financiële bedrijfsvoering van de stichting. Ook zorgt hij ervoor dat er aanvullende fondsen en subsidies binnenkomen voor de leer- en werkplekken in de winkel. Dat doet hij naast de werkzaamheden voor zijn eigen administratiekantoor Avanu Holding B.V..

VACATURES
Vrijwilligers gezocht!

De Goede Winkel is op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers die het leuk vinden om een paar dagdelen per week te helpen in de winkel. De werkzaamheden bestaan uit o.a. klanten helpen en assisteren bij de winkelinrichting.

Solliciteren kan per mail: n.houwing@stichtingdegoedewinkel.nl of kom even langs in onze winkel op de St. Laurensdreef 33, 3565 AJ Utrecht.

Chauffeur gezocht

Voor onze ophaal- en bezorgservice zijn wij op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om met onze vrachtwagen spullen te vervoeren van en naar klanten.

Wie zoeken wij?
Een gemotiveerde chauffeur, in het bezit van rijbewijs B, met ten minste tien jaar rijervaring. Je hebt goede contactuele vaardigheden, een flexibele instelling en je werkt graag in een team.  En je hebt vooral veel zin om ons te helpen om meer goede gebruikte spullen een tweede leven te geven!

Wat bieden wij?
- De kans om met de 'Goede Vrachtwagen' door Utrecht en omgeving te rijden, om goederen voor verkoop op te halen, en aankopen bij klanten thuis te bezorgen.
- Een inspirerende leer- en  werkomgeving, waar je in contact komt met uiteenlopende soorten mensen: kopende klanten, inbrengers en medewerkers van de Goede Winkel, onder wie jongeren met een beperking.
- De mogelijkheid om een bijdrage te leveren aan hergebruik en duurzaamheid, en daarmee aan een beter milieu.

Praktische informatie
Heb je interesse? Neem dan contact op met Nita Houwing, manager van De Goede Winkel. Zij is bereikbaar per mail: n.houwing@stichtingdegoedewinkel.nl,  of per telefoon: 030-26 22 860.  Of kom gezellig langs in onze winkel op St.- Laurensdreef 33, Utrecht.

Het aantal uren overleggen we graag met je, evenals de werktijden.  Wij vragen onze vrijwilligers om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).