Personeel!

Nita - Manager -

Nita heeft de dagelijkse leiding over De Goede Winkel. Zij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt in de winkel en begeleidt medewerkers bij hun werkzaamheden. Bovendien heeft ze een goed oog  voor mooie spullen, en de waarde ervan.

Raymond - Assistent Manager -

Raymond ondersteunt Nita bij de dagelijkse bedrijfsvoering in de winkel. Hij weet alles van onze computersystemen en lost eventuele technische problemen op. Daarnaast helpt hij mee met het ontwerpen van brochures en website-banners.

Gijs - Medewerker -

Gijs is in de winkel te vinden op dinsdag t/m vrijdag. Hij helpt de klanten en houd samen met Dahpne de winkel netjes. Ook helpt hij ons met de advertenties en social media. Mocht u aan- en opmerkingen hebben, dan kunt u bij Gijs terecht.

Daphne - Medewerkster -

Daphne is onze stylist-interieur. Met veel passie krijgt onze winkel een mooie uitstraling! Met gevoel voor mooie spullen krijgt alles een goede plek. Met een vriendelijke lach adviseert ze de klanten graag.

Jarmo - Medewerker -

Jarmo kunt u zaterdags vinden in de winkel. Hij is erg vriendelijk en helpt de klanten graag. Heeft u iets nodig en u kunt het niet vinden in onze winkel? U kunt altijd bij hem terecht.

Raymond - Medewerker -

Raymond is van de ophaal- en bezorgservice. Als er spullen opgehaald of weggebracht moeten worden, is hij degene die je aan je deur vindt. Met onze vrachtwagen rijdt hij door stad en land om aankopen van klanten thuis te bezorgen, en om goede spullen op te halen. Als hij niet op de vrachtwagen zit dan helpt hij ons in het magazijn om alle artikelen in te boeken zodat het op marktplaatst  gezet kan worden.

Ton - Medewerker -

Ton is onze man die alles in elkaar zet. Denk bijvoorbeeld aan de kledingkasten. Gaat er iets kapot dan kunnen we altijd bij Ton terecht. Ton staat altijd klaar om iedereen te helpen.

Nancy - Medewerkster -

Nancy is in de winkel te vinden in de ochtende. Ze is van alle markten thuis. Altijd vrolijk en staat de klanten graag te woord. Als we iets niet kunnen vinden in de winkel, dan wordt Nancy erbij geroepen. Zij vindt altijd alles.

Paul - Medewerker -

Paul is onze nieuwe beheerder van facebook, twitter e.d. Deze altijd vrolijke, gezellige en bescheiden jongen is er om ons team te versterken. Tevens is hij erg bedreven met computers en alle bijkomende problemen.

Karel - Medewerker -

Deze vrolijke, rustige man komt 2 dagen per week bij ons. Hij doet van alles wat. Kasten in elkaar zetten, spullen de winkel in brengen, foto's maken voor op marktplaats en onze site enzv. Als er wat in de auto moet worden gezet dan wordt Karel erbij geroepen. Karel vind alles best als hij maar wat kan doen.

Bestuur!

Felix Merks - Voorzitter -

Felix is oprichter en directeur van Result ADR in Amsterdam, een organisatie voor zakelijke mediation, arbitrage en andere vormen van geschiloplossing. Naast deze drukke baan steekt hij veel tijd en energie in De Goede Winkel, met name als het aankomt op strategie en (het behalen van) doelstellingen. Hij heeft De Goede Winkel samen met Udo Houwing opgericht.

Udo Houwing - Secretaris en penningmeester -

Als mede-oprichter waakt Udo Houwing zorgvuldig over de financiële bedrijfsvoering van de stichting. Ook zorgt hij ervoor dat er aanvullende fondsen en subsidies binnenkomen voor de leer- en werkplekken in de winkel. Dat doet hij naast de werkzaamheden voor zijn eigen administratiekantoor Avanu Holding B.V.