Personeel!

Nita - Manager -

Nita heeft de dagelijkse leiding over De Goede Winkel. Zij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt in de winkel en begeleidt medewerkers bij hun werkzaamheden. Bovendien heeft ze een goed oog  voor mooie spullen, en de waarde ervan.

Raymond - Assistent Manager -

Raymond ondersteunt Nita bij de dagelijkse bedrijfsvoering in de winkel. Hij weet alles van onze computersystemen en lost eventuele technische problemen op. Daarnaast helpt hij mee met het ontwerpen van brochures en website-banners.

Djen - Assistent Winkel Manager -

De altijd vrolijke Djen helpt de klanten graag en zorgt dat de winkel er goed uit ziet. Je kunt altijd bij haar terecht.

Eelco - Assistent Manager Magazijn -

De altijd attente Eelco zorgt ervoor dat alles in het magazijn op orde is. Dat alle artikelen ingeboekt worden, zodat dit op marktplaats en op onze site komt te staan. Hij staat de inbrengers te woord en is goed in het repareren van kapotte artikelen.

Raymond - Medewerker -

Raymond is van de ophaal- en bezorgservice. Als er spullen opgehaald of weggebracht moeten worden, is hij degene die je aan je deur vindt. Met onze vrachtwagen rijdt hij door stad en land om aankopen van klanten thuis te bezorgen, en om goede spullen op te halen. Als hij niet op de vrachtwagen zit dan helpt hij ons in het magazijn om alle artikelen in te boeken zodat het op marktplaatst  gezet kan worden.

Ton - Medewerker -

Ton is onze man die alles in elkaar zet. Denk bijvoorbeeld aan de kledingkasten. Gaat er iets kapot dan kunnen we altijd bij Ton terecht. Ton staat altijd klaar om iedereen te helpen.

Jacques - Medewerker -

Jacques is 2 dagen in de week bij ons te vinden. Hij zoekt van alles uit. Weten we even niet precies wat iets is? Dan wordt Jacques geroepen. Tevens houdt hij van schilderijen en antiek. In de vele jaren heeft hij al veel ervaring opgedaan die hij graag met ons deelt.

Paul - Medewerker -

Paul is onze nieuwe beheerder van facebook, twitter e.d. Deze altijd vrolijke, gezellige en bescheiden jongen is er om ons team te versterken. Tevens is hij erg bedreven met computers en alle bijkomende problemen.

Karel - Medewerker -

Deze vrolijke, rustige man komt 2 dagen per week bij ons. Hij doet van alles wat. Kasten in elkaar zetten, spullen de winkel in brengen, foto's maken voor op marktplaats en onze site enzv. Als er wat in de auto moet worden gezet dan wordt Karel erbij geroepen. Karel vind alles best als hij maar wat kan doen.

Patrick - Medewerker -

Patrick zult u vaak in de winkel zien. Hij brengt alle artikelen die ingeboekt zijn naar de winkel. Hij geeft alle artikelen weer een mooi plaatsje. Ook zal je hem vaak vinden in het magazijn. Patrick is een gezellige vrolijke man die de klanten  graag helpt met hun spullen in de auto te zetten.

Ewoud - Medewerker -

Ewoud is via de stagestraat bij ons komen werken. Hij boekt met veel plezier alles in, zodat het op marktplaatst en onze site komt te staan. Ewoud is een gezellige goedlachse jongen die erg geduldig is. Hij helpt de nieuwelingen vaak goed op weg met zijn geduld.

Ron - Medewerker -

Ron helpt ons 3 ochtende in de winkel. Hij is altijd vrolijk en helpt iedereen graag. De ene keer helpt hij de jongens om de vrachtauto's uit te laden, dan vind je hem weer in de winkel om klanten te helpen.

Inge - Medewerker -

Inge is er op woensdag. Zij helpt de klanten in de winkel. Ook maakt  zij de winkel weer gezellig en netjes. Inge is erg behulpzaam en vriendelijk.

Bestuur!

Felix Merks - Voorzitter -

Felix is oprichter en directeur van Result ADR in Amsterdam, een organisatie voor zakelijke mediation, arbitrage en andere vormen van geschiloplossing. Naast deze drukke baan steekt hij veel tijd en energie in De Goede Winkel, met name als het aankomt op strategie en (het behalen van) doelstellingen. Hij heeft De Goede Winkel samen met Udo Houwing opgericht.

Udo Houwing - Secretaris en penningmeester -

Als mede-oprichter waakt Udo Houwing zorgvuldig over de financiële bedrijfsvoering van de stichting. Ook zorgt hij ervoor dat er aanvullende fondsen en subsidies binnenkomen voor de leer- en werkplekken in de winkel. Dat doet hij naast de werkzaamheden voor zijn eigen administratiekantoor Avanu Holding B.V.