Sint Laurensdreef 33

zat 9:30 - 17.00 uur

Gratis parkeren

Tweedehands spullen transport

Thuisbezorgen van uw tweedehands goederen
Als u één of meerdere tweedehands artikelen in onze winkel hebt gekocht, en u wilt uw aankopen laten thuisbezorgen, dan kan dat natuurlijk. Wij bezorgen tot de eerste deur (begane grond). De kosten hiervoor zijn € 20,- binnen Utrecht. Buiten Utrecht rekenen wij 1.25 euro per kilometer, met een starttarief van 20 euro.

Ophalen van spullen en boedels
Wij zijn altijd op zoek naar goede spullen om in onze winkel en via Marktplaats te verkopen. U kunt ze bij ons langsbrengen (op afspraak), maar wij kunnen de spullen ook bij u ophalen.

1. Ophalen van goede spullen
Wilt u spullen laten ophalen voor verkoop (begane grond, eerste deur).  dan zal 100% van de opbrengst voor de stichting zijn.

2. De bezorger/ ophaler is niet verantwoordelijk voor eventuele schade aan het artikel of in de omgeving wanneer het artikel toch door de bezorgers/ophalers verder wordt getild dan de eerste deur.

Ophalen van gekochte spullen

U kunt uw gekochte artikelen binnen een week ophalen. Na deze week betaald u € 2.50 per dag voor opslag.